Μεταφορικά - Αποστολές & Παραδόσεις

Τα προϊόντα αποστέλλονται με την εταιρία courier ( με την SPEEDEX η` με την COURIER CENTER ) τις εταιρίες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, εσείς στα σχόλια της παραγγελίας σας θα μας ενημερώσετε με ποια εταιρία θέλετε να αποσταλεί η παραγγελία σας . Για αγορές άνω των 80 ευρώ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 80 ευρώ τα μεταφορικά είναι 5.0 ευρώ ( με εξαίρεση τα βαριά και ογκώδη αντικείμενα πχ πάγκοι γυμναστικής , διάδρομοι , στεπ , ελλειπτικά , δίσκοι για βάρη , βαράκια κτλ ) όπου εκεί θα υπάρξει επικοινωνία με τον πελάτη για το τελικό κόστος της αποστολής. Αποστολές για ΚΥΠΡΟ η χρέωση είναι 17 ευρώ (αν η παραγγελία είναι πάνω από 80 ευρώ χρεώνεται η διαφορά με την ΕΛΛΑΔΑ  δηλαδή η επιπλέον χρέωση αντί για 17 ευρώ θα είναι 12 ευρώ ).

Το προιόν που έχει ειδικό όγκο/βάρος η αποστολή του ΔΕΝ πραγματοποιείται με κούριερ αλλά ΜΟΝΟ με μεταφορική εταιρεία και ΜΟΝΟ εντός Ελλάδας. Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από την περιοχή, τον όγκο και το βάρος του προϊόντος και θα ενημερωθείτε για το ακριβές ποσό από το customer care μετά την καταχώρηση της παραγγελίας. Η συναλλαγή για προϊόντα ειδικού όγκου/βάρους πραγματοποιείται μόνο με τραπεζική κατάθεση ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ! Όταν έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σας το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας θα σας σταλεί στα εισερχόμενα η κάποιες φορές πηγαίνει στα spam, προτείνετε να ελεγχθούν κ τα δύο .

Η παράδοση μπορεί να διαρκέσει από 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή της αποστολής. Για δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαφέρει.

Λόγω της έκτακτης κατάστασης με τον κορονοιο και την αυξημένη διανομή των αποστολών  από τις εταιρείες courier  οι μέρες παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν στην παράδοση των αποστολών , σας ευχαριστούμε για την κατανόηση σας .

Η τιμή της χρέωσης για αποστολή στις χώρες του εξωτερικού διαμορφώνετε ανάλογα με τον τιμοκατάλογο που ισχύει για την κάθε χώρα της εταιρείας Courier που συνεργαζόμαστε και ενημερώνετε ο πελάτης για το τελικό κόστος της αποστολής του κ ποια επιλογή θέλει να επιλέξει  ( EXPRESS - ECONOMY - Οδική μεταφορά από Ελλάδα προς Ευρώπη (Εξαγωγή) Door-to-Door .

Αδυναμία καταχώρησης παραγγελίας

Σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται η καταχώρηση της παραγγελίας να μη μπορέσει να ολοκληρωθεί. Αυτό μπορεί να συμβεί για τους εξής λόγους:

- ταυτόχρονη καταχώρηση παραγγελιών σε συγκεκριμένο προϊόν με αποτέλεσμα τα αποθέματα να μην επαρκούν για την κάλυψη όλων των παραγγελιών.

- αδυναμία ολοκλήρωσης ενημέρωσης της σελίδας (αν και πραγματοποιείται τακτικά) ή εκτέλεση της διαδικασίας ενημέρωσης κατά την καταχώρηση παραγγελίας σε προϊόν που είναι ήδη δεσμευμένο.

- σε περίπτωση καταχωρημένης παραγγελίας όπου τα στοιχεία του χρήστη είναι λανθασμένα (τηλέφωνο επικοινωνίας, email κ.α ) και κάθε επικοινωνία είναι αδύνατη

Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και για κωδικούς σε έλλειψη (sold out), υπάρχει εκ μέρους μας σχετική ενημέρωση από το Τμήμα Εξυπηρέτησης την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας ή την ακριβώς επόμενη.


Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει αν προκύψουν οι παρακάτω λόγοι:

- σε περιπτώσεις όπου το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο. Αυτό ενδέχεται να συμβεί σε περίπτωση μαζικών παραγγελιών σε συγκεκριμένο κωδικό, όπου το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν πρόλαβε να ενημερωθεί. Μεσολαβεί άμεση τηλεφωνική ενημέρωση, όπου μπορείτε ακόμη και να ακυρώσετε την παραγγελία σας (σε περίπτωση που η παραγγελία είναι ήδη εξοφλημένη, το ποσό της αγοράς επιστρέφεται στο σύνολό του).

- σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας που ίσως επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

- σε περίπτωση καταχωρημένης παραγγελίας όπου τα στοιχεία του χρήστη είναι λανθασμένα (τηλέφωνο επικοινωνίας, email κ.α) και κάθε επικοινωνία είναι αδύνατη.


Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ελάττωμα ή ζημία (πάντα εξετάζετε λεπτομερές το προϊόν πριν την αποστολή του) και δεν μπορεί να αποσταλεί στον παραλήπτη/πελάτη .